Alevins de waterpolo campions d’Espanya

Alevins de waterpolo campions d’Espanya

L’equip Aleví de Waterpolo del Club Natació Premià s’ha proclamat Campió d’Espanya, aconseguint una fita històrica per a la nostra secció i per a tot el club. Aquest títol és el resultat del treball diari, el compromís, la il·lusió i l’esforç d’un grup que ha demostrat estar preparat per competir i superar alguns dels millors equips del país. Res d’això hauria estat possible sense el suport incondicional de les nostres famílies i d’una afició que, una vegada més, ha estat al costat de l’equip en cada partit, animant sense descans. Aquest campionat és de tots. Hem fet història. Orgull Premià!